Klacht: Oven

op 19 oktober 2016 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

Wij hebben een zeer slechte ervaring met Bauknecht. Nieuwe oven gekocht en sinds 14 augustus 2015 in gebruik. Na de stroompieken met de vorst (3 januari 2016) is het één en al ellende geweest met Bauknecht. Ten eerste duurde het destijds drie maanden voordat de monteur \”het opgelost had\”. Gedurende deze drie maanden konden wij de oven niet gebruiken. Vervolgens omstreeks Juni/juli was de oven opnieuw kapot (opnieuw begon het licht te branden en uit zichzelf weer te bakken). Maar in Juni/Juli is er geen vorst, dus dat kon het niet zijn. Wij begonnen nu ook zelf te twijfelen, dus wij hebben de woning laten doormeten en controleren op de stroom, resultaat: er was en is niets mis met onze stroom en bedradingen. Ook nu duurde het weer twee maanden voor Bauknegt iets van zich heeft laten horen. Weer twee maanden dat wij de oven niet hebben kunnen gebruiken. De monteur die vervolgens is geweest heeft de elektronica niet vervangen, terwijl de vorige monteur nadrukkelijk had aangegeven dat het om de printplaatjes van de oven ging en dat we de oven NIET meer mochten gebruiken omdat er een grote kans was op brandgevaar. Als de printplaatjes nu niet vervangen zijn, wie zegt dan dat wij momenteel een veilige oven hebben? Kortom, AL het vertrouwen is uit de oven EN uit Bauknecht! Wat een slechte service…

Zodra wij een nieuwe oven hebben ontvangen. Want immers, destijds is ons gezegd dat wij de oven niet meer mochten gebruiken vanwege brandgevaar.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Margriet Dunnink-Hoeve