Klacht: Ov chipkaart te lang geblokkeerd

op 11 juli 2017 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Ik heb vorige week dinsdag mijn ‘boete’ bij intrium justitia betaald. De vrouw aan de telefoon zij dat als ik via de opgestuurde link gelijk zou betalen, mijn ov het donderdag weer zou doen. Zondag was dat echter nog steeds niet het geval waardoor ik zondag een anonieme kaart heb moeten kopen en de volle mep heb moeten betalen en maandag hetzelfde. Ik zou de extra kosten graag vergoed willen krijgen, omdat het bedrijf nalatig is geweest. 11,40€ meer moeten betalen omdat ik mijn 40% korting niet had+7.50€ voor het moeten kopen van een ov-chipkaart. In totaal komt het uit op 18,90€. Maandagavond belde ik om mijn ongenoegen te uiten en nu doet mijn ov-chipkaart het wel weer.

Ik ben tevreden als de onnodige extra kosten die ik heb moeten maken, aangezien mijn ov donderdag alweer had moeten werken, worden vergoedt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 17 juli 2017 om 17:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door JeremyBurtman