Klacht: (oude verjaarde schuld) Famed Medical Factoring uit dec 2010

op 26 juni 2017 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik kreeg via EDR een vordering van FA-MED per brief opgestuurd over een factuur/contract van 29-12-2017 met notanummer 94611.00.37.46 28.80. Het betreft een rekening van mijn zoon T.Y. (aanhef brief: Wettelijk vertegenwoordiger van T.Y. p/a T.Y. ) dit klopt niet, hij was toen minderjarig. Deze is meegenomen in de schuldsanering en deze volledig afgerond. Nu komen ze met een verjaarde factuur ( 5 jaar moet je rekeningen bewaren) als ik die niet binnen 7 dagen betaal of een schriftelijk bezwaar indien dan gaan ze gerechtelijke stappen ondernemen, terwijl de data op de factuur mij erg vreemd over komen. De behandeldata zijn niet vermeld. De factuurdata is 29-12-2010. En een ook
vervaldatum word niet vermeld in specificatie op de achterkant van de incasso brief van 22-06-2017!!! en tussen tijds nooit meer iets gehoord

Dat de vordering volledig wordt ingetrokken door Famed Medical Factoring en ook door EDR Incasso, het is verjaard en niet meer opeisbaar na het sanerings traject dat we doorlopen hebben.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JdeV