Klacht: Oude netlog account verwijderen

op 26 november 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Ik zou graag mijn profiel verwijderen maar ik weet mijn wachtwoord niet meer en ook niet meer van mijn oud email adres. Ik heb meermaals twoo proberen te bereiken zonder enige reactie. Ik heb geen enkele toestemming gegeven om mijn profiel van netlog te laten gebruiken door een datingsite, ookal hebben ze netlog gewoon overgenomen.
Ik heb geprobeerd om dit profiel te melden als misbruik aangezien het mijn persoonlijke eigendom gebruikt, maar dit lukt niet. De beveiligingscode is niet zichtbaar, heb dit meermaals geprobeerd en dit is niet gelukt.

Als mijn oude netlog profiel verwijderd is.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 27 november 2016 om 14:57 geantwoord

Hallo Mounia,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je Netlog-account inmiddels reeds verwijderd werd.

Je contacteerde ons vermoedelijk via de Twoo helpdesk waarna één van onze medewerkers het account voor je verwijderde.

Mochten we je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet ons te contacteren via een mail naar info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Mmoun