Klacht: Oud profiel

op 14 oktober 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

Beste, mijn oud netlog profiel staat nog steeds online als je mijn naam op google ingeeft, er is ondertussen ceel veranderd en ik zou deze graag weg hebben! Ik weet alleeb mijn email niet meer! Kunnen jullie deze zo snel mogelijk verwijderen!
Heb hier dan ook al meermaals een mail voor gestuurd.

Als het profief verwijderd is

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 14 oktober 2016 om 21:08 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik vermoed dat je de mail verstuurde naar een adres dat niet meer in gebruik is. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijn weekend!

Alle klachten die gemeld zijn door Bodesae