Klacht: Oud netlog account van 10 jaar geleden staat nog steeds open

op 20 september 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

tannie_Idontcare op netlog is een account die ik heb aangemaakt toen ik rond de leeftijd van 14 a 15 jaar was. Dit account wil ik graag verwijderd hebben. Omdat dit account is aangemaakt met een emailadres die niet meer bestaat krijg ik dit niet voor elkaar. Wat heel vervelend is is dat er nu staat dat ik 25 ben met de teksten erbij die ik heb geschreven in mijn tienerjaren. Dit belemmerd mij in mijn latere werk.

Ik wil dat mijn account tannie_Idontcare op netlog verwijderd wordt met alle informatie die erbij op staat zodat deze niet meer te vinden is op internet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 20 september 2016 om 22:06 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne avond verder!

Alle klachten die gemeld zijn door tannie_Idontcare