Klacht: Origin Acces

op 21 september 2017 over EA Games in de categorie Computer Games

Ik krijg mijn geld niet terug van EA. Wordt hier echt dood moe van….

Hieronder mijn eerste contact met EA. en daarna 2 nagevraagd waarom mijn geld nog steeds niet gestort was. Wordt gewoon niet geregeld waarom duurt het zolang om iets voor elkaar te krijgen bij EA??

E-mailadres
From:
Erwin W
Sent:
vrijdag 25 augustus 2017 12:45:51 GMT+02:00

Bedankt dat je contact hebt gezocht met EA help, mijn naam was Erwin.

Zoals besproken aan de telefoon is het opsturen van geld via online bankieren niet een officiele betalingsmiddel van ons en is daarom ook niet doorgekomen. We hebben gekeken naar uw betaling en deze teruggevonden en op terugbetalen gezet.

Deze betaling zou automatisch binnen 5-10 werkdagen terug overgemaakt moeten worden op uw rekening. Is dit niet het geval wil ik u vragen nogmaals in te bellen en dan kijken we naar de status ervan.

In het vervolg wil ik u aanraden alleen gebruik te maken van de officiele betalingsmanieren, bijvoorbeeld Ideal en Paypal, om betalingen bij ons te doen. Mocht de website blijven hangen zou ik je willen adviseren dit op een ander apperaat nogmaals te proberen.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor uw tijd!

Nogmaals bedankt voor het contact opnemen met EA help!

Zeer ontevreden Ik wil binnen 2 dagen mijn geld terug gestort hebben op rek nr. NL50 INGB 0006 3369 06

Ten name van A. Duru

anders heb geen keuze om vervolg stap om aangifte te doen bij de plaatselijke politie bureau wegens oplichting!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TrXAtos