Klacht: Order opeens geannuleerd en geen communicatie

op 31 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Airco besteld via Wehkamp. Deze zou maandag 29 mei afgeleverd gaan worden. Echter op het moment dat de traceerpagina zei dat de koerier onderweg was werd plotseling de order geannuleerd door een ‘sorteerfout’. Geen enkele communicatie over hoe en wat en je mag er zelf achteraan. Na 45(!) minuten in de wacht te hebben gestaan wist de beste meneer van Dynalogic me enkel hetzelfde te vertellen als wat er exact op de traceerpagina stond. Conclusie volgens hem: Pakketje (van een slordige 30-40 kilo) is “kwijt”.
We zijn inmiddels 2 dagen verder en nog steeds geen enkele communicatie of update waar dat ding gebleven is.

Zeer ontevreden over Dynalogic, het is jammer dat de meeste online winkels er gebruik van maken voor de verzending van grotere objecten.

Ik wil mijn pakket het liefst gisteren nog in huis hebben.
Zelfs communicatie over hoe en wat ik hem kan verwachten zou al heel fijn zijn.

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 16:54 geantwoord

Geachte heer Bouma,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: https://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Zorian