Klacht: Oranje-rode vlekken

op 28 juli 2016 over Vanish in de categorie Schoonmaakproducten

Ik gebruik vooral Vanishpoeder om mijn vlekken te behandelen. Mijn vriend zijn werkkleding is over het algemeen altijd erg vuil dus een goede vlekverwijderaar is belangrijk. Onlangs deed ik 3 wasmachines na elkaar: een zwarte was, een donker-gekleurde was en een gekleurde was, opnieuw behandelde ik de vlekken zoals voorgeschreven staat. Ook mijn kleren gingen mee de was in. Uit elk wasmachine kwamen een 5tal Shirts die roodachtige vlekken hadden gekregen. Ik dacht aanvankelijk dat het ging over iets in mijn wasmachine, ik spoelde mijn wasmachine en deed een kookwas en besloot opnieuw de gevlekte shirts te behandelen met de vanishspray en te wassen. De roodachtige vlekken werden alleen maar erger! En het viel me toen ook op dat ze telkens ontstaan daar waar ik vanish heb gebruikt. Resultaat: een 15tal shirts die gewoon niet meer bruikbaar zijn. Ik versta er niets van en durf geen vlekverwijderaar meer te gebruiken.

Een oplossing voor de vlekken en anders een schadevergoeding!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanish

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veeky