Klacht: Opzegtermijn anders dan aangegeven

op 13 oktober 2016 over Het Parool in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het afsluiten van een abonnement (via een Paroolvertegenwoordiger op straat) werd er aangegeven dat ik elk kwartaal mijn abonnement kon opzeggen, echter nu blijkt dat ik een jaar aan het Parool vastzit. Dit is niet zoals het aan mij gepresenteerd werd. Ik ben dan ook niet tevreden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het abonnement per direct opgezegd kan worden, of op zijn minst per kwartaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Het Parool

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Het Parool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jvvliet@hotmail.com