Klacht: Opzeging abonnement

op 13 april 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

2015 abonnement op camperreismagazine aangegaan bij aboland. Direct antwoord gekregen met de betaling erbij. De betaling direct uitgevoerd en na aankomst van het eerste magazine bleek dit niet te voldoen aan mijn verwachtingen. Er werd via de site Aboland.nl onmiddellijk een opzegging aangevraagd met ingang van 2016 en uiteraard na het verstrijken van het abonnement van 2015. Er zouden aldus nog 3 magazines volgen. Groot was mijn verbazing dat ik in 2016 opnieuw een betaling acceptgiro ontvang met vraag tot betaling. Ik neem opnieuw contact op met aboland, doch krijg geen enkel antwoord op mijn vragen. Aangezien het maar om een klein bedrag gaat, betaal ik deze en krijg ik weer voor een jaar 2016 de 4 magazines. Maar ik vraag opnieuw via de site een opzegging van het abonnement aan, doch krijg weer niks van reactie. 2017…. weer van dat. Nu heb ik mail gestuurd, doch ik krijg geen reactie. Ik krijg nog een 2de brief van Aboland met de melding dat ik moet betalen. Ik reageer daar niet meer op, aangezien ze zelf niet in dialoog wensen te gaan. Vandaag krijg ik een brief van Incassobureau Brynhild met het verschuldigd bedrag + 8 euro extra kosten.Weer neem ik contact op via de Facebook Pagina van abonnementenland, doch weer geen reactie. blijkbaar reageren deze op niks en sturen wel brief van incasssobureau. Bij contact met het incasssobureau krijg ik ook geen reactie. Hoe kan ik uiteindelijk van dit abonnement afgeraken.

Gewoon stopzetting van het abonnement. Niks meer en niks minder.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 11 mei 2017 om 16:13 geantwoord

Geachte heer Bruynooghe,

Bij ons is helaas geen opzegging bekend via onze site. Hebt u een bevestiging ontvangen van de opzegging? Wat betreft het contact via onze Facebook pagina. Mijn collega heeft u op 18 april om meer gegevens gevraagd omtrent het abonnement. Hierop hebben wij tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

Het abonnement kan indien gewenst tussentijds worden beëindigd. Het gaat dan om 2 edities die nog voldaan dienen te worden.

In afwachting van uw reactie.

Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door moto2