Klacht: opzegging wordt niet geaccepteerd

In juli heb ik alvast een opzegging van mijn abonnementsperiode (die afloopt medio augustus) gemaild. Ik krijg tot 2 keer toe een mail dat ik niet eerder kan opzeggen, en dat ik vanaf 27 juli nog maar een mail moet sturen??? Ik heb duidelijk aangegeven dat ik accepteer dat ik betaal tot het einde van de abonnementsperiode, maar mijn opzegging wordt niet geaccepteerd, omdat ze de letter volgen dat niet tussentijds opgezegd kan worden…..ZO’n bepaling is bedoeld om duidelijk te maken dat je je abonnement niet kan onderbreken, maar dat je niet alvast kunt opzeggen terwijl je gewoon doorbetaald tot het einde van de periode is absoluut absurd! In de reactie geven ze wel aan dat de opzegging ruim 10 dagen voor de einddatum moet geschieden, dat is deze opzeggen dus ook, maar die wordt niet geaccepteerd.

De einddatum van uw abonnement is: 26082019. Wij adviseren u daarom om na 28072019 opnieuw contact met ons op te nemen, zodat we dan opzegging van uw abonnement in orde kunnen maken. U dient de opzegging minstens 10 dagen voor het einde van de looptijd aan ons door te geven

Als mijn opzegging van mijn abonnement gewoon wordt geregistreerd en geaccepteerd en me niet zo'n idioot timeslot opleggen waarin zij vinden dat ik mijn opzegging mag sturen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weight Watchers

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weight Watchers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karen kragt