Klacht: Opzegging niet gehonoreerd

op 15 april 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb op 12 februari per email een beëindiging gedaan, ik heb een huis gekocht op 10 februari.
Het viel me op dat er nog geld werd afgehaald na mijn mail. Dit had ik terug geboekt . Nu kreeg ik zelfs een aanmaning waarop ik had aangegeven dat ik had opgezegd per mail. Via de site me nadien ook afgemeld maar alles mag niet baten. Want een afmelding per mail geld niet want ik had geen bewijs van uitschrijving.

Als het bedrag van maart en april à 19,95 wordt terug gestort

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 18 april 2016 om 16:57 geantwoord

Geachte klant,

U heeft uw account op 13-04-2016 zelf uitgeschreven via onze website. Er is geen eerdere afmelding of verzoek tot uitschrijven bekend. Wij hebben u gevraagd deze door te sturen indien dit wel het geval was.

U vordert daarnaast gelden terug die u reeds heeft teruggeboekt, en waarvoor u een factuur heeft ontvangen.

Deze betaling heeft betrekking op de maandelijkse kosten van uw premium account in de maand maart. Deze betalingsverplichting is van kracht.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Huurwoningen.nl

11 maanden geleden - Geachte klant, U heeft ons geen e-mail doorgestuurd met uw verzoek tot uitschrijving. U heeft pas een e-mail naar ons verzonden op 14 april, als reactie op onze factuur. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Heeft op 19 april 2016 om 20:56 geantwoord

Nog steeds geen oplossing. Ik heb kopie van de mail gestuurd van 12 februari en toen moest het opeens met een bevestiging van uitschrijving. Die heb ik nooit gehad . Na de aanmaning nogmaals via website. Wat een slechte organisatie

Reactie van de melder van de klacht Vanessacreutzburg

10 maanden geleden - Wat een stelletje schoften zijn het. Ik krijg nu zelfs een aanmaning om 19,95 te betalen . Ze komen niet met een oplossing , lezen mijn mail van 12 februari niet. Betalen het geld niet terug, nee ze sturen nog een rekening na!

Bericht van Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Geachte, Nogmaals, U vordert gelden terug die u reeds teruggeboekt heeft, en die u nog verschuldigd bent aan Huurwoningen.nl. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Vanessacreutzburg