Klacht: opzegging lidmaatschap

op 20 oktober 2014 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd bij fnv. Hierbij kreeg ik een schriftelijke bevestiging. In de brief stond vermeld dat de lidmaatschap nog zou lopen t/m eind september 2014. Tot mijn verbazing wordt er echter nog steeds geld van mijn rekening afgeschreven.
Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met het fnv. Hier werd mij verteld dat de ingangsdatum ook de uitgangsdatum voor het uitschrijven bij fnv bondgenoten, hierbij zei de mevrouw aan de telefoon. Ik zie dat u helaas net 10 dgn te laat bent met het insturen van uw verzoek. Dit betekend dat u nog een jaar door mag betalen (!!!!!!!!)

Dat er een periode bestaat van een aantal maanden voor het uitschrijven begrijp ik.. maar een jaar????!!! Dat vind ik echt absurd en ga hier ook absoluut niet mee akkoord.
Ik ben een alleenstaand ouder die de maandelijkse kosten moet verminderen om rond te komen. Nog een jaar lidmaatschap betalen zou het voor mij heel lastig maken…

Ik ben tevreden als het bedrijf met mij contact opneemt en samen tot erj oplossing zouden kunnen komen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 11:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Dianak.