Klacht: Opzegging kaartbescherming

op 09 augustus 2016 over Santander in de categorie Leningen

Beste,

Ik heb in 2015 mijn lening volledig afgelost. En kwam achter dat ik nog steeds elke keer €12 betaalde. Na heen en weer bellen bleek het om een kaartbescherming te gaan. Ik heb gebeld met de klantenservice en tot mijn verbazing werd ik zo onvriendelijk behandeld! Ik heb aantal keren gebeld en ook gemaild om het op te zeggen, waarop ik geen reactie krijg.

Ik heb op 4 augustus aangetekend een opzeggingsbrief opgestuurd en ik krijg weer een brief van Satander dat ik €24 moet betalen, ook voor de maand september. Terwijl ik al vanaf begin juli bezig ben met opzegging. Er wordt nergens op gereageerd behalve dat ik geld moet betalen.
Ik heb €12 vorig maand teruggeboekt. En duidelijk aangegeven dat zodra ik een opzegging bevestiging krijg, zal ik dat geld overmaken.
Er wordt nergens op gereageerd behalve dat mijn bedrag steeds wordt verhoogd.

Ik wil graag bevestiging van mijn opzeggingsbrief en ik heb duidelijk aangegeven dat ik per direct wil opzeggen.

Ik hoop dat ik nu wel antwoord krijg, anders ben ik gedwongen om juridische stappen te ondernemen. Ik heb alle bewijs van telefoon en emails. Ook van de aangetekende brief.

In afwachting op uw antwoord verblijf ik.

N. Narain

Ik zal tevreden zijn wanneer mijn kaartbescherming wordt opgezegd en ik alleen het bedrag moet betalen die ik terug heb geboekt en niet de verhoging want dat is gestuurd nadat ik aantal keren heb gebeld en gemaild om op te zeggen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Santander over deze klacht.

Bericht van Santander

11 maanden geleden - Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Santander Consumer Finance Benelux B.V. Zoals u zult begrijpen heeft Santander de privacy van haar klanten hoog in het vaandel staan, vandaar dat Santander er naar streeft te voorkomen dat klachten via (openbare) websites inhoudelijk worden behandeld. Santander maakt gebruik van haar eigen klachtenprocedure en verzoekt u in dat verband uw klacht rechtstreeks te richten aan haar afdeling Customer Care, via customercare@santander.nl. Voor het geval dat uw klacht via die weg uiteindelijk niet naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u zich richten tot het externe klachteninstituut (het KiFiD), waarbij Santander is aangesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Niermela