Klacht: Opzegging contributie

op 11 augustus 2014 over FNV in de categorie Vakbonden

Haha al maanden bezig met opzeggen! ontvangen zogenaamd de post niet.. Vorige week een mail gestuurd, gelukkig printscreen van gemaakt, maar geen antwoord. en nu mag je nog een jaar gaan betalen!! Jij kan niet bewijzen dat je die brief gestuurd heb. Vandaar dat alles per post moet, kunnen ze er lekker onderuit, want telefonisch nemen ze ook niks aan.
Daarnaast had ik recht op lagere contributie, ook dit is nooit in werk gesteld, want ja ook die brief hebben ze niet ontvangen.

Wanneer jullie een keer redelijk zijn en me contributie stoppen. Nog redelijker zal zijn gewoon het geld wat ik teveel betaald heb terug te storten. Jullie hebben het maar over bewijs, maar bewijs jullie maar eens dat die brief niet ontvangen is..

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 10:27 geantwoord

Heeft op 01 juni 2016 om 21:10 geantwoord

Welke oplossing? Gewoon moeten doorbetalen en me kop moeten houden.

Alle klachten die gemeld zijn door Channie38