Klacht: opzegging binnen 30 dagen

op 05 februari 2018 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

hallo strato,

ik heb mijn contract beëindigd ruim binnen de bedenktijd van 30 dagen die jullie mij geboden hebben.

nu ik vandaag mijn contract heb beëindigd krijg ik van jullie een mail dat die nog tot januari 2019 loopt. en ik niet eerder mijn verhuistokens ontvangt.

echter ga ik er vanuit dat jullie mij binnen de wettelijke termijn van 5 dagen de verhuistokens toe sturen van mijn dijde domeinen.

Zo voorkomen jullie ook dat SIDN en mijn nieuwe registrar onnodig extra werk hebben.

bij gevoegd een afbeelding van de website van strato, buiten om de mails waarin dit wordt bevestigd.

ik ga ervanuit dat alles positief verloopt

dat ik zoals afgesproken (binnen 30 dagen opgezegd) mijn centen retour krijgt en de 2 verhuistokens vrijkomen. en het gehele contract wordt beëindigd

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 06 februari 2018 om 11:32 geantwoord

Heeft op 08 februari 2018 om 02:44 geantwoord

Niet echt opgelost, de firma strato wil nog steeds centen zien terwijl er anders afgesproken is. Gisteravond factuur ontvangen en net al een herinnering...

Alle klachten die gemeld zijn door S B