Klacht: Opzegging abonnement.

op 06 juli 2012 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorig jaar in juni 2011 een abonnement aangesloten samen met mijn vriend, ik heb dit jaar in 2012 3 maanden voor juni een brief opgestuurd met opzegging van het abonnement. Nu krijg ik een brief opgestuurd van jullie met een nieuwe voordeelpas in, zonder rekening. Mijn vriend heeft niets ontvangen dus ik ga ervan uit dat hij wel uit jullie computer-systeem is, maar blijkbaar is mijn annulering niet goed doorgekomen terwijl ik wel samen onze brieven heb opgestuurd.

Gewenste Oplossing:

Annulering abonnement!

Bericht van voordelengids

5 jaren geleden - Goedemiddag, Zojuist heb ik uw klacht doorgemaild naar mijn collega's in Belgie. Zij zullen contact met u opnemen betreffende uw abonnement. U kunt ze ook ten alle tijden een email sturen: kantoorbelgie@voordelengids.eu. Met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 25 september 2012 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van het contact met onze Belgische collega's sluit ik dit af.

Alle klachten die gemeld zijn door T_VDB