Klacht: opzegging abonnement

op 23 september 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik heb 28 juli het abonnement op de Penny per eerst volgende gelegenheid opgezegd, hiervoor zou ik het bedrag van €9,45 aan u over moeten maken wanneer ik daar van jullie een factuur van zou ontvangen.
Ik heb hier nu 5 keer over moeten bellen omdat ik aanmaning na aanmaning krijg over het verkeerde bedrag, zelfs in discussie moet over deze verkeerde bedragen. Donderdag 15 sept. kreeg ik eindelijk de goede factuur die ik begin van deze week heb overgemaakt. Vandaag krijg ik een brief van het incassobureau over weer een ander bedrag. Weer gebeld en inderdaad ik ben boos geworden aan de telefoon maar ik wens wel dat ik fatsoenlijk behandeld wordt en dat ik uit kan leggen waarvoor ik bel. Dat het bij jullie niet op orde is kan ik niks aan doen. Maar ik wens ook niet met een grote mond toegesproken te worden. En dat de verbinding verbroken wordt is helemaal schandelig.Dat bij mij de maat vol is na 5x bellen is neem ik aan begrijpelijk. Ik zal dan ook voortaan goed kijken als ik een abonnement op een tijdschrift neem of ik verbonden ben aan jullie want dan pas ik ervoor.

Dat jullie je zaken in orde maken wat betreft de bij jullie openstaande maar door mij betaalde factuur van €9,45.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Abonnementenland

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Helmond, Onze welgemeende excuses voor de gang van zaken. Er staat een automatische klaar voor het bedrag van € 9.45. Het abonnement is beëindigd per editie 19 van 2016 en daarmee is alles afgehandeld. Hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Marcella Klein Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Victory02