Klacht: Opzegging abonnement

op 14 oktober 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 augustus j.l. het abonnement op Ode.schriftelijk opgezegd bij Abonnementenland..Nieuwe periode gaat in eind oktober a.s.
In september het jaarabonnement toch afgeschreven van mijn rekening.
Ook heb ik geen bevestiging gekregen van de ontvangst van de opzeggingsbrief! Nu zit ik dus weer een jaar aan dat tijdschrijft vast en is het inmiddels veranderd in een engelstalige uitvoering met de naam THe Optimist!
IK wil helemaal geen engelstalig tijdschrift.

Gewenste Oplossing:

Als mijn abonnement per eind oktober vervallen wordt verklaard en ik het abonnementsgeld krijg terugbetaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze reactie is geplaatst om de klacht op opgelost te zetten. Mocht U vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice of laat een reactie achter.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door tineke binnendijk