Klacht: opzegging abbonnement

op 10 januari 2014 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Drie jaar geleden ben onterecht lid geworden van jullie clubje en ben daar na zeer veel moeite eindelijk na 1 jaar van af gekomen. Jullie gratis clubblaadje (altijd ongeopend in de papierbak gegooid) bllef komen. Nu blijkt dat jullie ongevraagd en onterceht dat gratis abbonnement omgezet hebben naar een betaald, en jullie incasseren onterecht elk jaar 105,- euro van mijn rekening. Ik heb nooit een incassomachtiging gegeven.Ik wil hier graag vanaf en heb jullie december 2013 een aangetekende opzeggingsbrief gestuurd en zie: vandaag 10 januari 2014 krijg ik van jullie een brief waarin mijn VERLEGD lidmaatschap wordt bevestigd. Ik bek met jullie privilegelijn en de mevrouw zegt ijskoud dat jullie geen brief hebben ontvangen. Aangetekend met bewijsstrook. Dat kan niet, maar dat trukje hebben jullie ook uitgehaald toen ik mij afmelde voor Praetium. Ik wil hier van af, stuur mij een bevestiging dat ik van dit onzinnig verhaal verlost ben.

Bevestiging opzegging abbonnement en terugbetaling ontercht geind geld.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 10 januari 2014 om 10:14 geantwoord

Gebeld met melder op 10 januari 2014 en verwezen naar de juiste rubriek op klacht.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door erg opgelicht