Klacht: Opzegging

op 04 juli 2012 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Geachte heer mevrouw,

Ik probeer nu al twee jaar van mijn voordelenpas af te komen. Toen ik in 2009 door 1 van uw medewerkers werd aangesproken ben ik zo stom geweest om met u in zee te gaan. Ik heb toen wel meteen gevraagd of ik het contract weer makkelijk zou kunnen opzeggen. Dit was geen probleem werd mij verteld. Natuurlijk was ik te laat om voor het verstrijken van het jaar een opzegging te sturen. Dit was mijn eigen nalatigheid en heb ik dan ook voor lief genomen. Nog een jaar vast aan die onzin. Om er zeker van te zijn dat mij dat niet nog een keer zou gebeuren heb ik meteen een opzeggingsbrief verstuurd. Hier heb ik echter nooit een bevestiging van gehad (terwijl ik hier wel om gevraagd had!)maar eigenlijk was ik er vanuit gegaan dat dit geregeld was.
Mijn ongenoegen was dan ook groot toen ik vandaag constateerde dat er weer een bedrag is geïncasseerd voor twee passen.
Ik vind het erg raar dat er nooit een bevestiging is gekomen en dat ik nu (weer) zeer ongewild een aanzienlijk bedrag armer ben voor iets wat ik niet eens wil.

Jantine

Iig nu eens een bevestiging van mijn opzegging en geldteruggave!
Verder zou ik uw medewerkers die op straat klanten werven toch benadrukken dat ze duidelijk moeten aangeven wat de voorwaarden zijn!

Bericht van voordelengids

5 jaren geleden - Goedemorgen, Zojuist heb ik u een email gestuurd. Hierin geeft ik aan dat wij uw brief helaas nooit hebben mogen ontvangen. Uw email zal ik verwerken als annulering voor volgend jaar. Uw pasjes zullen na dit jaar stopgezet worden. Met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 25 september 2012 om 12:37 geantwoord

Naar aanleing van de email die wij gestuurd hebben, is het abonnement na dit jaar stopgezet.

Alle klachten die gemeld zijn door jamal31