Klacht: opzegging

op 15 augustus 2018 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 20 augustus 2018 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 11 september 2018 om 10:23 geantwoord

Een slecht bedrijf pretium

Bij de verkoop beloven aan oudere mensen dat men voor die doelgroep is en een abonnement aansmeren aan een mevrouw die ouder is als 85 jaar en meer als 10 jaar altijd op tijd betaald te hebben

Bij opzeggen (aangetekend gedaan)omdat men naar een verpleeghuis toe moet met 95 jaar
Kan je niet gelijk afgesloten worden en als je af wil sluiten moet je daar ook nog een 25 euro voor betalen omdat men nog leeft

Waardoor men op haar kosten kan bellen zonder daar maar enig begrip voor te hebben naar melding aan een medewerker van pretium

Met ander woorden een heel slecht bedrijf die met verkeerde inlichtingen wat betreft doelgroep en eerlijkheid geeft aan oudere mensen

ECHT EEN SLECHT BEDRIJF

Met vriendelijke groet:
Jan Gommeren
japgommeren@gmail.com

Alle klachten die gemeld zijn door Thera1923