Klacht: Opzegging

op 12 mei 2017 over Weight Watchers in de categorie Websites - Lifestyle en gezondheid

Ik heb op tijd mijn twee maandelijks abonnement bij jullie opgezegd. Ik heb ook bewijzen opgestuurd dat ik een twee maandelijks account had. Jullie zeggen nu echter dat ik een abonnement heb tot 8-5-2018. Dit klopt niet. Op mijn account staat dat ik een abonnement heb van 2 maanden, die automatisch verlengt gaat worden na 9-6-2017. Ik heb aangegeven dat ik deze automatische verlenging niet wil. Dat ik het nu stopgezet wil en een bewijs hiervan wil krijgen dat het is stopgezet. Maar jullie blijven zeggen dat ik een abonnement heb voor 13 maanden. Jullie komen echter niet met bewijzen waar staat dat ik dat abonnement ben aangegaan, terwijl ik wel bewijzen heb gestuurd dat ik een abonnement ben aangegaan voor 2 maanden. Ik wil dit zo spoedig mogelijk opgelost zien. Jullie kunnen de mailwisselingen allemaal vinden onder jullie mailnummers: 16281441 (#900644) (#894846) (#894318) (#894359)

Als ik een schriftelijke bevestiging in mijn mailbox heb, dat mijn abonnement stopgezet gaat worden per 9-6-2016 en ik dus ook niet straks merk dat er meer geld van mijn visakaart afgeschreven gaat worden voor een abonnement dat ik niet heb gekocht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weight Watchers

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weight Watchers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kjanneke