Klacht: Opzegging

op 14 december 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ook wij zijn niet zeer vriendelijk door ene Linda van aboland .
Via abosite geprobeerd opzeggen van abonnement op vriendin.
Maar helaas lukte dat niet.
Gebeld met t 0900 nummer eerst een geheel verhaal te hebben aan gehoord via t menu, wat maar voor hun geld opbrengt, ene Linda verteld dat we t abonnement wilde opzeggen, is waarschijnlijk stil zwijgend verlengd van hun, maar met een niet te vriendelijke stem kreeg ik te horen dat t niet meer ging want we waren te laat.
Terwijl dat overal staat zonder enige reden direct op te zeggen maar dus niet.
Ik heb deze week pas 12 dec. de nieuwe factuur ontvangen en vandaag de 14 de gereageerd dus lijkt me echt op tijd.
Dus mensen lees eerst deze klachten berichten voor u met dit jammer genoeg slechte bedrijf in zee te gaan
Gr wiel jongen uit Limburg

Ik ben pas te vreden als t abonnement stop wordt gezet want er is geen geld voor

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Jongen, 12 december hebt u een herinnering ontvangen. De factuur is van 11 november. De opzegging was dus inderdaad helaas te laat. Het abonnement is nu tussentijds voor u stopgezet en het gaat nog om 5 nummers die u dient te voldoen. U hebt via een email bericht gekregen wat het bedrag hiervoor is en hoe u dit kunt overmaken. Met vriendelijke groet, Abonnementenland.

Reactie van de melder van de klacht Goemy

8 maanden geleden - Als ik de factuur door mij pas op 12 dec ontvangen heb en t is nog niet eens een herinnering hoe kan ik t dan van te voren opzeggen . Tevens over uw klantvriendelijkheid is ook niet zo om hoera te roepen ik heb inmiddels ook al de redactie van t blad de Vriendin in kennis gesteld . Tevens meen ik ergens gelezen te hebben dat zij ook overwegen de samen werking met jullie aboland willen beëindigen. Dus raar dat ik nu weer nummers moet pakken en betalen. Als u als bedrijf de zaken niet in goede banen kunnen begeleiden dan is de klant? de dupe ervan. Mensen dus wees gewaarschuwd voor u met aboland in zee gaat Gr wiel jongen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Jongen, U heeft vorig jaar een abonnement tot wederopzegging afgesloten. Indien een abonnement niet tijdig wordt opgezegd dan wordt deze verlengd tegen het reguliere tarief. Een verlengingsabonnement mag wettelijke gezien opgezegd worden met een maand opzegtermijn. Dit is inmiddels gebeurt. De abonnee is zelf verantwoordelijk voor zijn/haar opzegging van het abonnement. Uitgevers zijn niet verplicht de abonnee hierover te verwittigen. De huidige opzegging blijft van kracht. Met vriendelijke groet, Abonnementenland.

Reactie van de melder van de klacht Goemy

8 maanden geleden - Jullie zijn gewoon afzetters alles stil zwijgend door laten lopen en mensen laten betalen en dan nog als men belt zo klant onvriendelijk de mensen te woord staan schreeuwen

Bericht van

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Jongen, Dit wordt een eindeloze discussie op deze manier. Wij hebben het u duidelijk uitgelegd waarom u nog 5 nummers dient te voldoen. Wij zullen nu dan ook verder niet meer reageren. Met vriendelijke groet, Abonnementenland.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 13:09 geantwoord

Deze klacht is inmiddels behandeld,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Goemy