Klacht: Opzegging

op 31 mei 2016 over Healthcity in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al twee keer is mijn abonnement opgezegd, zonder dat ik dat gedaan hebt.
Er wordt ook terug vorderin gevraagd door iemand anders.
Kunnen jullie dat niet goed uitzoeken.
Al een paar keer gebeld snelle doorverbinding maar wordt niet opgepakt .
Dit is zo balen.

Gewenste Oplossing:

Nu niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Healthcity over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Healthcity in behandeling genomen

Bericht van Healthcity

9 maanden geleden - Beste Ria, Ik kan uw gegevens niet vinden in het bestand van HealthCity. Kunt u aangeven op welke vestiging van HealthCity u lid bent? Zo kan ik gerichter kijken wat het administratieve probleem is. Ik hoor graag van u. Groeten, Daniëlle Schippers

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Healthcity een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Healthcity

Heeft op 31 mei 2016 om 21:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ria,

De vestiging die u aangeeft is al geruime tijd geen HealthCity meer maar een vestiging van Basic-Fit.
Als HealthCity medewerker kan ik u niet verder helpen daar Basic-Fit en HealthCity 2 totaal aparte bedrijven zijn.
U kunt contact opnemen met Basic-Fit.
Ik wens u veel succes met de oplossing.
groeten,
Daniëlle Schippers

Alle klachten die gemeld zijn door Ria van den Berg