Klacht: opzegging

op 06 januari 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 13-12-2014 gebeld voor een opzegging.Er werd gezegd op 26-5-1015 loopt uw abonn.automatisch af. Ik bleef de santé ontvangen op mijn nw.adres.Op22-10-2015 per mail weer opgezegd.Laat weet ik ivm met operaties en verhuizing.Nog nooit een reactie terug gekregen.Ik ontvang nog steeds de sante die ik inmiddels nooit lees. Wat te doen in de auto stappen en naar Heemskerk rijden? Ik zal de afschrijving in mei in de gaten houden en laten storneren. Ik ben inmiddels knap boos.

Gewenste Oplossing:

Directe opzegging met restitutie van het reeds betaalde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Abonnement is reeds ten einde.
De klacht wordt hiermee afgesloten.

Met vriendelijke groet,

Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr.Herrmann