Klacht: opzeggen voordelengids.

op 22 januari 2014 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn voordelenpas wordt ieder jaar weer met een jaar verlengd. Dit is niet de bedoeling want na het eerste jaar van het contract mag dit volgens de wet van dam maximaal 1 maand zijn.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag per direct met inachtneming van 1 maand opzegtermijn mijn voordelenpassen willen beëindigen. Ik ben inmiddels al een antal jaren lid van voordelengids en ieder jaar wordt dit met een jaar verlengd.
Volgens de wet van dam mag dit echter niet. Abonnementen mogen niet meer stilzwijgend worden verlengd met een jaar en er hoort een opzegtermijn van een maand in acht te worden genomen.
Ik verzoek u daarom vriendelijk dit voor mij te beindigen.

Ik zou graag binnen twee weken na dagtekening van deze brief een bevestiging van mijn opzegging ontvangen per post of per mail.

Met vriendelijke groet,

Alex Mingle

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 08 juli 2014 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht is afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Lexx_Mingle