Klacht: opzeggen van produkt avg tune up lukt niet

op 28 juli 2016 over AVG Nederland in de categorie Software

AVG heeft automatisch 44,95 € van mijn kredietkaart gehaald zonder mij een email te sturen of verwittiging voor de kans te geven van opzegging of verlenging van een avg tune up produkt, die ik al geruime tijd niet meer gebruik of iets mee ben. Na zoeken op my account avg is er geen enkel link waar ik bij avg terecht kan. Hoe kan ik avg opzeggen, of hoe kan ik ervoor zorgen dat avg niet zomaar zonder verwittigen gelden van mijn kredietkaart haal terwijl ik de gelegenheid niet heb of kan om deze op te zeggen. Mijn avg lecentienummer is: TMSYM-TFHU3-NQHXC-QT66K-PUZLJ-6H4XL, met bestelnummer: 35-3333590.

Ik zou het tenzeerste op prijs stellen mocht ik heel binnenkort nieuws van u krijgen met de nodige stappen die moet doen om dit probleem op te lossen. Ik wil namelijk geen verlenging meer van dit betalend produkt.
Email: Rene.Quartier@telenet.be

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RQ