Klacht: opzeggen van mijn zeeaquarium

op 04 januari 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb mijn abonnement al in september opgezegd per email die email lezen ze pas in november en dan zeggen is te laat opgezegd u moet het nog een jaar nemen ik heb geen aquarium meer dus waarom zou ik dan het blad nog willen ?? ik vind deze firma zeer onbeschoft willen koste wat het kost het abonnement niet beëindigen. Maar ik leg het probleem voor bij de consumentenbond.

Gewenste Oplossing:

als het beëindigd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 16:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Met vriendelijke groet,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door cebu2014