Klacht: opzeggen van kinderpakketje

op 06 augustus 2018 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op woensdag 01 augustus 2018 toestemming gegeven op een kinderpakket waar ik eigenlijk niet tevreden mee ben, want ik wilde het eigenlijk niet, maar het werd me zo opgedrongen dat ik toch uiteindelijk mijn gegevens heb opgegeven.Ik zou het goed vinden of jullie het weer kunnen opzeggen of stopzetten dat het dus niet meer doorgaat.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden, wanneer ik hoor dat het kinderpakket is opgezegd en graag ontvang ik een bevestiging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Splendid club in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Splendid club een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Splendid club

Heeft op 05 september 2018 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben elkaar al gesproken en dit is tot tevredenheid opgelost.
Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn vragen we u contact op te nemen op 0413-356277. We zijn iedere dag telefonisch te bereiken van 9.00 tot 15.00
U kunt ook altijd een mail sturen naar info@splendidclub.nl. We streven ernaar deze binnen een dag te beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Splendid Club

Alle klachten die gemeld zijn door Astw47