Klacht: Opzeggen van inschrijving van glasvezel-lijbrandt kan niet

op 02 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben helaas door een van u medewerkers erin geluisd. Er is een colporteur bij mij aan de deur geweest en die heeft mij vertelt dat ik de inschrijving voor glasvezel onbeperkt op kon zeggen, totdat er een aansluiting in mijn huis aanwezig is. De aansluiting is er nog niet en ik heb besloten om van de inschrijving af te zien.
Ik heb via een mail om een opzegging gevraagd en het blijkt dat dit niet kan. Ik wil helemaal geen klant zijn van Lijbrandt en ik wil dat de inschrijving per direct wordt geannuleerd, zo niet dan ga ik andere maatregelen nemen.
Ik vind het erg misleidend om zo met de mensen om te gaan en valse informatie te verstrekken.
Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de inschrijving van Lijbrandt per direct wordt geannuleerd en dat ik geen klant van Lijbrandt wordt.

Bericht van Lijbrandt

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw van Swaaij, Lijbrandt vindt het vervelend om te lezen dat u verkeerd bent voorgelicht, dit soort verkoopgedrag wordt niet getolereerd. Toch zouden wij graag van u willen weten waarom u alsnog af wilt zien van uw inschrijving, wellicht kan het Webcare team hierin iets voor u betekenen zodat u alsnog tevreden gebruikt kunt gaan maken van onze diensten. Wij horen het graag van u, alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Ruben Smith Webcare Lijbrandt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 04 juli 2012 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Swaaij,

Wij hebben uw e-mail ontvangen en bevestigen hierbij dat uw aanvraag is geannuleerd, hier zitten verder geen kosten aan verbonden.

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en beschouwen hiermee uw klacht als afgehandeld.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ruben Smith
Webcare Lijbrandt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jofi