Klacht: opzeggen van abonnement

op 24 september 2017 over Scarlet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd een klant van scarlet in 2005-03-04 en ik heb een sim card van ze gekregen. maar ik heb de sim card nooit geactiveerd of gebruikt. ik kon geen email address vinden om mijn contract op te zeggen omdat er geen duidelijke meneer is om de contract op te zeggen. Ik heb al vanaf 2005 tot nu toe 5 euro elke maand betaald voor een sim card die ik nooit heb gebruikt. ik heb in de website van scarlet.nl gekeken maar die is nu stipte.nl geworden. maar dar staat geen enkele mannier hoe ik mijn contract kan opzeggen. zelk op mijn.stipte.nl kan ik dat niet vinden.

Gewenste Oplossing:

Mijn contract op te zeggen als eerste oplossing en het geld dat ik heb betaald all de jaren zonder dat ikvan de dienst gebruik heb gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scarlet over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door omar_scarlet