Klacht: Opzeggen van abonnement

op 04 juli 2016 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

Ik probeer al meer dan een week tevergeefs lidmaatschap op te zeggen voor mijn profiel dat ten einde loopt midden augustus. Tevergeefs probeer ik dat te beëindigen via de opgegeven procedure maar telkens ik op het laatste item kom gaat er blijkbaar iets mis. Ik heb gisteren en vorige week deze opzegprocedure voor het opzeggen uitgevoerdr en heb het wel zeker 10 keer geprobeerd. Maar bij de laaste stap gaat het mis en kreeg ik telkens de melding dat je niet kan opzeggen 24 h na een nieuw lidmaatschap of 48 h voor het einde van een lidmaatschap. Ik ben dus netjes binnen tijd om op te zeggen. Ik zou graag een mailtje ontvangen met de bevestiging van mijn opzegging en dat er geen geld meer van mijn rekening zal genomen worden.

Dit is totaal geen normale manier van uitschrijven. Dit moet vlot kunnen gebeuren. Niet zoals dit nu. Ik ben blijkbaar ook absoluut niet de enige persoon met hetzelfde probleem. Dit ruikt naar oneerlijke praktijk.

Ik hoop dat dit alsnog deze week opgelost raakt, zoniet dan zie ik mij genoodzaakt om dit door te geven aan Testaankoop en aan de dienst Economie Controle Handelspraktijken.

Ik hoop echter dat dit niet nodig zal zijn.

Alvast bedankt om me zo snel mogelijk te informeren a.u.b.

Bij volledige opzegging van mijn contract en geen mails meer versturen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Meetic.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Meetic.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline_