Klacht: opzeggen schijnbaar niet gelukt

op 14 mei 2017 over Megapot.nu in de categorie Loterijen

Er werd beweerd dat ik 11 maanden achterstand had/heb met betalen. In in hun (woordelijke) schrikking hoef ik 4 maanden achterstand te betalen. Twee weken geleden werd ik opnieuw gevraagd om lid te worden van hun en er was toen ik bij me bank ging kijken twee keer hun maandbedrag van 24,95 afgeschreven. Deze heb ik laten terug boeken. Er is een tussenliggende periode van 9 maanden waarin er niets helemaal niets is afgeschreven. Ik heb toen ook woordelijk opgezegd. Hun begonnen in hun telefoongesprek over de bandopname die gemaakt is waar ik toestemming voor gegeven heb die gedateerd is van bijna een jaar geleden. Als ik niet op hun schrikking in ga dat word er een incasso bedrijf ingeschakeld. Ik krijg 10 dagen de tijd om te betalen. Ik weet zeker dat ik des tijds ook weer opgezegd heb maar kan dat niet bewijzen.

Ik ben tevreden bij een totale kwijtschelding in zo verre als er sprake kan zijn van achterstallig betalen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Megapot.nu

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Megapot.nu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronvandervelden