Klacht: Opzeggen onmogelijk en klantonvriendelijk

op 14 september 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

In januari mijn lidmaatschap telefonisch opgezegd bij een aardige jongeman met computerproblemen maar hij zou het voor mij regelen dat ik per april geen lid meer zou zijn van deze nutteloze kortingsclub (want een vakbond is het niet meer). In september worden nog steeds bedragen afgeschreven van mijn rekening die ik meteen terug laat storten. Vandaag na 2 x 10 minuten in de wacht gehangen te hebben word ik ten eerste uitgemaakt voor leugenaar (want u kunt helemaal niet telefonisch opzeggen en er werken hier alleen maar competente mensen die weten hoe wij werken) en alsnog moet ik schriftelijk opzeggen en dan heb ik nog 3 maanden opzegtermijn??

Wanneer mijn opzegging alsnog per 1 april ingaat en de onterecht afgeschreven bedragen worden teruggestort en er excuses worden aangeboden voor het onbeschofte gedrag van jullie eigen flutmedewerkers.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 10:45 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ik-wil geen gebruikersnaam