Klacht: opzeggen onderhoudscontract

op 05 juli 2016 over Saricar in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 3 maart 2016 een onderhoudscontract afgesloten bij firma Saricar.

Het betreft onderhoudscontract B.

Ik heb 2x gemaild om mijn contract te beëindigen en gevraagd om een bevestiging. Hier krijg ik geen reactie op. Ik heb gebeld en gevraagd om een bevestiging en dit was niet mogelijk.

Ik weet niet beter dat als je een contract hebt dat je die kan beëindigen en dat je daar een bevestiging van dient te vragen.

Ik vind saricar klantonvriendelijk vanwege het bovenstaande.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een schriftelijke bevestiging dat mijn contract is opgezegd en dat er niets zal worden afgeschreven en dat er geen rekening wordt verstuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Saricar

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Saricar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r_gmr@me.com
x