Klacht: Opzeggen, moeilijk doen!

op 08 januari 2014 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

Aanmelden is zeer eenvoudig bij Icepay. Hoe eenvoudig is een button in het klantenpanel “Opzeggen”? Dit kennen ze blijkbaar nog niet bij IcePay. Zelfs na een prijsverhoging van 100% (!) wordt er ‘zomaar’ opeens automatisch geïncasseerd en is het onmogelijk ons abonnement op te zeggen. Terwijl het account al maanden door de medewerkers is afgesloten en we er niet eens gebruik van kunnen maken. Ze geven zelf ook al aan het account te hebben uitgeschakeld. Maar incasseren gaat maar door… Slecht en niet meer van deze tijd vergeleken met vooruitstrevende PSP’s.

Ik wil simpelweg mijn pakket opzeggen, niet meer en niet minder. Ik betaal voor diensten waar ik geen gebruik meer van kan maken.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IcePay in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IcePay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

6 jaren geleden - Beste meneer van Haren,Volgens onze gegevens is uw account beëindigd per 1 september 2013 en heeft er verder geen activiteit meer plaats gevonden.Mocht u hierover nog vragen hebben en/of bovenstaande niet correct zijn, dan vernemen wij dat graag van u via [email protected] vriendelijke groet,ICEPAY Support Team

IcePay

Heeft op 08 januari 2014 om 10:35 geantwoord

Beste meneer van Haren,

ICEPAY Support Team

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IcePay beoordeeld.

Heeft op 08 januari 2014 om 14:12 geantwoord

hieruit blijkt wel dat de administratie niet op orde is. Er wordt sinds september nog elke maand geìncasseerd! Mij werd vanmorgen nog gemaild dat er GEEN opzegging is binnengekomen en nu verklaart u dat dit wel het geval is! Waarom betaal ik dan nog steeds? Laatst is mij gevraagd een bewijs te sturen van me bankafschrift waar dit bedrag wordt afgeschreven. Abnormaal dat ik dat moet doen, dit is jullie taak! Hier kan absoluut nog het een en ander verbeterd worden jongens! Voor mij is dit dus nog geen bevredigende oplossing van mijn klacht.

Bericht van

6 jaren geleden - Beste meneer van Haren,Na telefonisch onderhoud kunnen wij u bevestigen dat uw accounts afgesloten zijn/worden.Met vriendelijke groet,ICEPAY Support Team

Alle klachten die gemeld zijn door patrickvanharen