Klacht: Opzeggen lukt niet en blijven hierdoor incasseren

op 11 april 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb mij meerdere malen zelf uitgeschreven via de site maar krijg nooit een bevestiging hiervan! Ze blijven maandelijks incasseren elke keer weer. Telefonisch contact opgenomen dat ik hier niet van gediend was en dat ik allang uitgeschreven was en geen gebruik meer wilde of überhaupt meer kon maken van hun zogenaamde premium account! Desondanks zijn ze blijven incasseren en claimen nu dat ik nog een maand verschuldigd ben..

Het opzeggen werkt klaarblijkelijk niet, dat is hun verantwoording hierom moet het verschuldigde bedrag kwijtgescholden worden!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 13 april 2016 om 15:45 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben uw account uitgeschreven in februari 2016. De factuur die u heeft ontvangen betreft de incasso voor de maand februari die door u is teruggeboekt.

Daar onze automatisch incasso altijd aan het einde van de maand plaatsvindt, was deze terecht en heeft u hiervoor alsnog een factuur ontvangen. Wij kunnen derhalve dit bedrag niet kwijtschelden, daar u in totaal 4 maandincasso's heeft teruggeboekt in de periode waarin u stond ingeschreven.

Wij hebben na februari niet meer bij u geïncasseerd. Indien u alsnog bent geïncasseerd betreft dit hoogstwaarschijnlijk een ander bedrijf.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Neaf1505