Klacht: opzeggen lukt niet

op 03 september 2018 over Campina in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn kind lust geen schoolmelk meer en elke dag komt er een pakje melk mee naar huis. Ik heb in 5-2017 het abonnement afgesloten en wil het dus per direct opzeggen met een opzegtermijn van een maand.

Het opzeggen heb ik woensdag 29 aug 2018 gedaan op mijn schoolmelk account. Maar hier staat standaard een optie ingesteld per volgend jaar opzeggen. Die had ik over het hoofd gezien. Ik kan dit niet meer aanpassen en ook niet via de klantenservice. Ik heb een mail adres van de administratie gekregen, maar daar krijg ik ook geen reactie. Ik krijg via de klantenservice jammer maar ik kan u niet helpen.

De self service portal voorziet niet in het wijzigen van de opzegging. De opzegging is zelf ook niet blijvend zichtbaar in de portal. Ik heb geen email bevestiging gehad van de opzegging met de opzegdatum. Wel had ik een automatische mail gehad na de opzegging van bedankt voor uw inschrijving en ook nog eens een onjuist telnr van de servicedesk. Opeenstapeling van ict issues.

Gewenste Oplossing:

De opzegging wordt aangepast zoals bedoeld, per direct met ingang van augustus en niet over een jaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Campina

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Campina nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xkwadraat80