Klacht: Opzeggen lukt niet

op 09 augustus 2016 over Discount Card Europe in de categorie Creditcards

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb ergens in 2010 een keer gebeld voor informatie over discountcard. Ineens was ik lid. Nu heeft mijn inmiddels exvriendin de eerste 3 jaar betaald om ervan af te zijn. Vanaf het begin heb ik jaarlijks per email geprobeerd af te zeggen. Maar nooit geen gehoor daaraan gekregen. Contact leggen lukt gewoon niet. 2 jaar niets gehoord, totdat discountcard opeens een incasso probeerde te trekken van mijn rekening. Wat ik natuurlijk heb laten storneren. Weer een jaar later krijg ik ineens weer postvan fiad incasso of ik 122 euro wil betalen. Hoe kom ik van deze teek in de pels af??

Gewenste Oplossing:

Als mijn zogenaamde abonnement ZONDER KOSTEN is opgezegd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Discount Card Europe

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Discount Card Europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eeng