Klacht: Opzeggen lastig bereikbaarheid nog lastiger

op 31 juli 2017 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Gisteren, 30-07-2017, heb ik mijn abonnement opgezegd, wat op zich makkelijk via je eigen account gaat. In de voorwaarden staat wanneer je kan opzeggen. Daar voldoe ik ruim aan dus zo gezegd zo gedaan.
Zit ik vandaag een beetje rond te kijken op lexa, schiet er in eens een pop-up in beeld dat mijn membership opnieuw geactiveerd is….
Dat wil ik dus niet! Opzoek naar een manier om Lexa te bereiken, dat blijkt een hele uitdaging… geen telefoonnummer, geen mailadres, geen chat! Alleen een soort van ‘veel gestelde vragenlijst’ waar je, als je maar genoeg geduld hebt, een keer een vraag krijgt waar uiteindelijk een mailformulier uit voort komt.

Daarnaast gebruik ik ook regelmatig de ‘boost’ functie van Lexa. Deze wordt dus ook standaard verlengd en tot nu toe nog niet achterhaald hoe je dit kan stopzetten.

Ik ben al met al niet tevreden met lexa, alles lijkt erop ingericht om je zoveel mogelijk te laten betalen, zo lastig mogelijk te laten stopzetten en nog veel lastiger contact te laten opnemen als je een klacht hebt……

Ik wil gewoon dat mijn abonnement stopt en dat ik geen verrassende meldingen krijg dat mijn lidmaatschap 'uit het niets' weer wordt geactiveerd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gvelders