Klacht: opzeggen huurwoningen.nl nooit lid geweest alleen gekeken en binnen 7 dagen opgezegd.

op 08 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

hallo met dhr nicolai.
ik heb in verleden op de site gekeken huurwoningen.nl.
om te kijken naar en huurwoning.
tot mijn verbazing krijg ik en mail binnen dat ik binnen 14 dagen 19,95 euro moet betalen terwijl ik met hun geen enkele overeenkomst heb afgesloten.
en ook geen abonement bij hun heb…
vervolgens sturen ze mijn moeder die hier niks mee te maken heeft ( waar ik toen die tijd even was om de woning te laten zien die voor iedereen zichtbaar is op hun site zonder verbonden kosten…haar ook en mail dat zei ook 19,95 moet betalen binnen 14 dagen. ik heb herhaaldelijk verzocht bij huurwoningen.nl dit uit te leggen en ik hier geen enkele reactie op krijg.
vervolgens heb ik gebeld naar huurwoningen.nl om te zeggen dat ik geen overeenkomst met hun heb en ik mij niet verplicht voel om dit bedrag aan hun over temaken.
ze zijn agresief tegen mij,,, en schelden als ik het niet over maak krijg ik problemen en komt mij dit duur te staan.
ik weet ook niet hoe zei aan mijn banknummer komen en dit vervolgens proberen van mijn rekening af te halen.
ik heb dit natuurlijk geblokkeerd.
ik ben totaal verbaasd dat dit in deze wereld toegelaten wordt.
zei blijven maar mails sturen dat ik moet betalen als ik dat niet doe sturen ze en deurwaarder naar mij toe .
die is inmiddels ook al geweest al naar 3 week dat ik de aanmaning binnen kreeg per mail.
ik heb hem verzocht meteen te vertrekken en verder hier niet mee lastig gevallen wil worden.deze meneer begint op zeer agresieve manier tegen mij te schreeuwen als ik niet betaal dat alle bijkomende kosten voor mij zijn.en heb hem nogmaals verzocht om meteen te vetrekken ..
2 week later krijgt mijn moeder weer mails binnen dat zei weer binnen 14 dagen en bedrag moet betalen 19,95 aan huurwoningen.nl.
zei belt ook vervolgens met huurwoningen.nl om te vragen van hoe dit nou zit.
ze wordt ook op agresieve manier behandelt en wordt gezegd door huurwoningen .nl dat ze het moet betalen en haar mond moet houden want ze heeft immers ingelogd op hun site wat totaal niet waar is.

tevredenheid over huurwoningen.nl dus niet..zeer slecht en heb gehoord dat ze gewoon de woningen die tehuur worden aangeboden vsn inter net plukken tewijl die helemaal niet meer te huur zijn. zeer slechte zaak diefstal van geld van anderen.dit soort praktijken moeten meteen gestop worden.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 11 mei 2016 om 09:22 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw e-mails uitvoerig beantwoord en aangegeven waar de brief betrekking op heeft. Er is een premium account aangemaakt waaraan een betalingsverplichting is verbonden. Het account is op 2 april 2016 uitgeschreven, echter zijn eerdere betalingen onterecht door u teruggeboekt, daar u op dat moment nog een actief account had. Deze betalingsverplichting is gewoon van kracht. De brief is wellicht bij uw moeder binnengekomen daar u zelf dit adres heeft ingevuld bij de aanmelding van uw account. Overigens vinden wij het zeer opmerkelijk dat u uw klacht hier plaatst, terwijl wij op uw zeer onredelijke e-mail (zoals hieronder te zien) netjes hebben geantwoord.

'flikker op met jullie betalings achterstand ben het helemaal zat met jullie stelletje kut criminelen.als ik verneem dat er ook nog maar 1 mail naar mijn moeder wordt gestuurd die hier geen ene flikker mee te maken heeft ..ik heb mij binnen de tijd afgemeld.dus ophouden nu ANDERS KOMEN WE LANGS BIJ JULLIE EN DAAR ZIJN JULLIE NIET BLIJ MEE.
GROETEN ..'

Indien er telefonisch is geweest, is er aan uw moeder ook netjes uitgelegd waar de factuur betrekking op heeft.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door memopro