Klacht: Opzeggen digitaal abonnement

op 20 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb een digitaal abonnement bij jullie afgesloten. Nu wil ik dit om financiele redenen opzeggen. Tot mijn verbazing hebben jullie mij mede gedeeld dat de looptijd 2 jaar is en ik het abonnement niet eerder kan opzeggen. Dit is echter nooit door jullie verteld.
Ik vind het niet correct dat jullie mij hier niet op gewezen hebben tijden het gesprek wat ik met jullie heb gehad.

Als het abonnement wordt beëindigd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 september 2017 om 16:36 geantwoord

Geachte mevrouw Scholt,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheden voor u zijn geweest rondom de voorwaarden van het afgesloten abonnement.

Op 17 augustus hebben wij u een bevestiging gestuurd van het afgesloten abonnement. In deze bevestiging wordt onder andere de prijs en de duur van het abonnement vermeld. Tevens hebben wij u in hetzelfde bericht gewezen op uw herroepingsrecht van twee weken vanaf de ingangsdatum. Omdat de herroepingstermijn reeds verstreken is, is het vroegtijdig ontbinden van het contract helaas niet meer mogelijk.

Wij hopen dat u een manier kunt vinden om de komende tijd alsnog te genieten van de digitale Telegraaf.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

SA- Webcare Team

Heeft op 26 september 2017 om 19:22 geantwoord

Zal nooit meer op straat met dit soort aanbiedingen accoord gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerdascholt@gmail.com