Klacht: opzeggen bij stato

op 16 mei 2020 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

In November 2018 heb ik naar aanleiding van de aanbieding van Strato een eenjarig contract afgesloten en keurig betaald. In november 2019 heb ik opgezegd, hiervan een bevestiging gekregen en de automatische incasso stopgezet.
Nu is er een incassobureau op mij afgestuurd met 2 aparte claims, een voor 12 euro (jaar domein registratie) en 36 euro (6 maanden hosting, nov 2019 – mei 2020). En daarnaast dreigt met voor de 2 aparte claims elk 40 euro verhoging.

Ik wil dat het contract per november 2019 met terugwerkende kracht wordt stopgezet en dat Strato de opdracht bij het incassobureau intrekt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Strato over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht kosterr

4 maanden geleden - Nu nog een nieuwe factuur gekregen van Strato voor 36 euro (6 maanden hosting, mei 2020 - nov 2020).

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 26 mei 2020 om 11:25 geantwoord

Dag Roelof, je hebt je contract in opzegging gezet per november 2020, dus krijg je ook facturen tot die tijd. ik snap dat je in november 2019 per direct had willen opzeggen. Je hebt echter geen contact hierover met ons opgenomen. Doe je dat nog even, ajb, dan kunnen we dat regelen? Het is altijd handiger om éérst contact met het bedrijf zelf op te nemen voordat je een klacht ergens op een portaal zet.

Heeft op 27 mei 2020 om 13:38 geantwoord

Bedankt voor het vriendelijke bericht.
Helaas kunnen je collega's via de email niet zoveel regelen - en telefonisch zijn jullie niet te bereiken.

Alle klachten die gemeld zijn door kosterr