Klacht: opzeggen abonnement lukt niet en blijven aanmaningen sturen

op 11 april 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

ik heb al van eind januari mails gestuurd om het abonnement stop te zetten .Ik heb het geprobeert via de website daar lukt het ook niet heb geprobeerd de nummer van de klantenservice te bellen maar deze is buiten gebruik. het enige wat ik van hun krijg zijn mails om te betalen terwijl ik niet eens wist dat dit betalend was er zijn al 2 betalingen van mijn rekening gegaan december 2016 en januari 2017. er word geen gehoor gegeven aan mijn mails om dit stop te zetten en ik maak niet eens gebruik van hun website of zij hebben mij geen mails gestuurd van woningen die te huur zijn. dit is oplichterij en weet niet meer wat ik kan doen om van hen af te raken

Als dit stopt , ik heb al 2x betaald voor niets zonder dat ik wist dat ik hen betaalde. ik wil dat mijn abonnement stopgezet word en dat ik niet hoef te betalen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:39 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Fabs