Klacht: Opzeggen abbonement

op 08 februari 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Beste … ik heb nou via mijn email meerdere malen een email geschreven waarin ik aangeef dat ik dit per direct wil stopzetten . Nu krijg ik steeds dezelfde reactie terug dar ik dit via de site moet doen! Nou ben ik meerdere maken ingelogd geweest en geprobeerd om te vinden waar ik dit kan stopzetten maar dit staat nergens aangegeven. Dus bij deze aub stop dit abbonemt . M.v.g

Als dit word stopgezet

Bericht van Huurwoningen.nl

6 maanden geleden - Beste Angelique, Op basis van het opgegeven e-mailadres kan ik helaas geen één mail terug vinden noch met een verzoek tot uitschrijving. Op basis van je e-mailadres kan ik een oud account terug vinden dat dateert van 2015. Weet je zeker dat je een premium account hebt op Huurwoningen.nl? En mogelijk geen account bij Huurwoningeninnederland.nl? Vaak worden wij verward met deze site. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:32 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl