Klacht: Opzeggen

op 16 mei 2020 over BeNaughty in de categorie Datingsites

Hallo allemaal.
Ook ik ben er met beide voeten ingetrapt je zoekt een leuke dame meld je aan maar kan niets.
Ik betaal voor een maand en wat denk je ik kan nog niets moet je nog eens extra credids kopen.
Nou heb ik het na 3 dagen wel gezien kost een berg geld en je krijcht er niks voor terug.
Opzeggen via de site nu nog ff een 0800 nummr bellen mijn engels is redelijk goed dus dat was geen probleem maar aan de andere kant van de telefoon was maar een warboel opgezegt na drie dagen via site en bellen.
Dan kijk ik op het einde van de maand naar m ijjn rekening staat er een auto inkasso klaar.
Gelijk geblokkeerd.
En gelijk weer opgezegt via site en maar weer gebeld zou geregeld worden.
Drijgmails van een duitse inkasso bureau.
Niets betaald en mijn naam klopte niet mijn woonplaats ook niet wat wel klopt is mijn rekening nr.
Nu kreeg ik weer een mail van een hollands inkasso bureau call2collect met de verzoek om maar even 75 euro over te maken.
Ga ik dus ook niet doen.
En het mooiste is dat deze zooi ook nog eens bij de top 5 van de beste datingsites staat.
Ik heb de bewijzen van het bellen en mailen in mijn mobiel.
Het is opgezegt maar moet toch betalen.
Zie wel hoe het afloopt.
Rekening is leeg tel nr. is prepaid en mn mail adres is een extra account niet mijn eigen.
Ik ben niet de enige die hier in is meegegaan ik ben benieuwd wat hier uit ga komen.
Groetjes p

Ik ben pas tevreden als deze ellende word aangepakt als een kriminele bende en dat alle gedupeerde nu ook eens gelijk krijgen en alles gekanseld word.
Hier moet gewoon een einde aan komen aan deze praktijken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BeNaughty

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BeNaughty nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patje581