Klacht: opzeggen

op 28 maart 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik wil mijn account online opzeggen. Dit schijnt niet te gaan.
Hieronder het stukje dat ik las over het opzeggen van een abonnement.

Op welke manier moet ik mijn abonnement of contract opzeggen?
Volgens de nieuwe wettelijke regels moet u in ieder geval kunnen opzeggen op dezelfde manier als waarop u het abonnement of contract hebt afgesloten. Hebt u uw abonnement online afgesloten? Dan moet u ook online kunnen opzeggen. Bijvoorbeeld via e-mail.

Vraag: Waarom is dit bij Huurwoningen.nl niet mogelijk??

Graag wil ik dat de incasso betalingen stop worden gezet. De laatste was van 27-Maart 2017. Hierbij wil ik mijn account opzeggen on line en niet per formulier die ik terug moet mailen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningen.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:34 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jpwmleonard