Klacht: Opzeggen

op 25 juli 2016 over Viabuy in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds bijna 1 jaar een ViaBuy creditkaart. Ook al heb ik voor 3 jaar betaald ik wil er gewoon vanaf. Er word zomaar geld afgeschreven zonder dat ik weet waarom of waar het naar toe gaat. Dit is mijn kleinste zorg nog. Ik wil gewoon alles opzeggen bij ViaBuy. Geld dat ik nu kwijt ben kan ik mee leven maar moet daar gewoon vanaf.

Ik heb ze een email gestuurd maar krijg ik totaal geen respons op.

Nogmaals ik zit er nog 2 jaar aan vast maar wil het nu alvast opzeggen. En als dat betekent dat ik er geen gebruik mee van kan maken vanaf vandaag maar er wel voor betaald heb voor die resterende jaren (wat ik al gedaan heb) kan ik daar mee leven. Ik wil gewoon niks meer met ViaBuy te maken hebben.

Gewenste Oplossing:

Als ik uit het systeem van ViaBuy ben en geen credietkaart meer heb bij ze.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jip smeets